welcome..

blog is the place where i write without thinking..so jgn terase..=))

well,i'm the owner of this blog..

My photo
a simple girl..has the BEST parents in the WORLD!!.even i have a small family but it full with love and care..

Wednesday, March 23, 2011

senyuman dalam tangisan

perkataan tu tak pernah lekang dari diri aku nie.. smlm tanggal 23 MAC 2010 hari yang menentukan hidup aku lepas nie.. di mana semalam adalah hari keputusan SPM diumumkan.. macam calon2 yang lain, aku gementar giler2 sebelum ke sekolah.. dah sampai pun aku still cuak giler nk mati.. tapi walaupun aku duduk jew tak ambik keputusan tu, takkan mengubah pape pun.. so,aku and wanf ( sahabat ku =) ) pergi la beratur untuk amek and ketahui keputusan.. aku tak nafikan yang aku mengharapkan aku dpt straight A a.k.a 10A.. aku nk giler2 coz aku ade bnyk impian.. tapi biler cikgu aku ckp 'tahniah,7A'.. i was like stunt! and terus aku ngs giler2.. cikgu aku ckp 'okla tu..terima,redha..' aku xtahu la nk ckap ape.. everytime org tnye aku dpt brpa and aku sbut 7A aku mesti ngs balik.. one whole day smlm aku ngs giler2.. tapi otw home my parents keep on reminds kan aku yang itu ketentuan ALLAH, ade rezeki nnti, my result was not bad..mcm2la.. aku tahu aku kena redha.. tp aku jugak tahu yang aku da kecewakan family aku.. aku xthu la nk happy cmne lg.. sume was congratulate to me,i appreciate all that.. tp itu tak leyh buang rase sedih aku nie.. tgk kt tv,pelajar cemerlang SPM tu la nie la.. aku pernah impikan naik atas pentas bagi pelajar cemerlang SPM.. tp da takkan ade da.. aku down.. sgt2 down.. aku sedih,sgt2 sedih.. tapi aku kena tabah.. demi parents aku.. smlm pun aku pecah rekod yang aku ngs dpn mak ayah aku yg selama nie aku tak pernah buat.. smlm pun papa da ckp yg papa lg sedih biler aku ngs.. takkan aku nk tmbhkn kesedihan die.. tul x? so,i have to be happy.. to cheer.. perasaan aku biarla dalam hati aku jew..

untuk semua yang dapat mencapai impian msg2 dalam keputusan SPM 2010,congratulations.. i'm happy for you guys.. walaupun ika tak dapat ape yg korang dapat, ika ttp happy untuk korang..


to my family and everyone yang mengharapkan kecemerlangan ika,i'm sorry for not giving the best result as you guys wish for..=(( again I AM SORRY

2 comments:

  1. asal part aku call dlm kete tak msok hahaha xD
    takpe2
    lps ni tros kan usaha n prjuangan same2! :)

    ReplyDelete
  2. ika...kita da buat apa yg terbaik...
    lia pun lagi sedih kalau nak dibandingkan dengan ika..
    tapi macam parents ika cakap..ini semua apa yang terbaik dari Allah untuk kita..so,kita kena terima dengan hati yang tabah...okay syg??
    lia dari ary rabu sampai ary ni jumaat kalau ikutkan xstop2 lagi mengalir air mata..
    kejap2 oka..then keluar balik..nk isi borg laginya lah...ntah brapa kali da just because bio lia xmenepati..tapi...
    lia tau akan ada something yg menunggu lia di luar sana n lia kena capainya...same goes to u dear..
    ika boleh! lia tau...kay syg???
    love u n miss u already! sampai bila2 pn lia akan ada di belakang ika tuk support ika..kalau ika rasa sedih,ika ingt ika ada lia untuk ika kay syg?? ;)

    ReplyDelete

Blog Archive

Followers