welcome..

blog is the place where i write without thinking..so jgn terase..=))

well,i'm the owner of this blog..

My photo
a simple girl..has the BEST parents in the WORLD!!.even i have a small family but it full with love and care..

Thursday, December 10, 2009

kepada sume yang aku syg

aku thu aku bnyk salah dgn korang.. aku bukanla sebaik yg korang sangka.. aku hnye nk meluahkan ape yg aku rse.. maaf jika melukakan hati korang.. aku memang sayang korang.. mybe aku xfaham @ xsehaluan dengan korang.. aku minta maaf.. aku bukan kawan yg boley membahagiakan korang atau boley bg nasihat yg baik sebaik kawan yg perfect.. aku terima sume yg korang tgur.. aku thu aku bnyk salah.. aku akan perbaiki diri aku seadanya.. sebelum tu aku ingin sekali lagi memohon maaf jika selepas ini aku akan berubah sebaik mungkin dan akan menjadi SITI NURZULAIKHA yg bru.. itu janji aku.. aku mungkin akan menyepikan diri untuk seketika.. untuk mncari erti hidup yg sebenar.. wlaupun aku terluka tp persahabatan dan ikatan yg terjalin tidak pernah aku putuskan..

salam..

4 comments:

  1. apsal dik?

    u look ok at home but u kept all your prob alone..u have me n ur bro..we can talk..no need to be ashame..i've been thru ur situation b4..just talk to me ok..we go lepak2 k

    ReplyDelete
  2. tq kak lin
    hehehe
    adik kan penyimpan rhsia terbaik
    lgpun adam n ammar da wat adik lupe probs adik
    n adik sgn la nk ngs dpn kak lin n a.yai
    hehehe
    jgn gtaw mama n papa k??
    luv u n tq sgt2 coz be a great sis to me!

    ReplyDelete
  3. sedar pon ko bwk wat slh!!!
    pe lgi mintak maaf skang!!
    hahaha
    manusia xpenah lari dri masalah.
    n
    aku xtaw nk smbung pe lgi pndai2 r ko pk.

    ReplyDelete

Blog Archive

Followers