welcome..

blog is the place where i write without thinking..so jgn terase..=))

well,i'm the owner of this blog..

My photo
a simple girl..has the BEST parents in the WORLD!!.even i have a small family but it full with love and care..

Friday, April 10, 2009

maghrib...

da lme aku xupdate blog aku nie..hehe..sowi..xde mse..mggu nie mggu yg amt sibuk aku..hahaha..nnti aku cite..coz skrg da maghrib..jp g aku nk solat..mlm krg kite smbg lg ek??cume aku nk ckp kt sini..aku da bek dgn si die..hehehe..spe si die??lu pk la sendri..haha..tp aku cuak pisang buah 2 kali..huhuhu..tp aku still trime die..cne ek??hehehe..ntahla..now,i really need my frenz..without them i'm going die!!!coz their are my reason to laugh n hppy in dis suck world!!hahaha..bak lirik lgu laskar pelangi..'menari la dan trus tertawa wlau dunia x seindah suria bersyukurla pd yg kuasa cinta kita didunia selamanya'..hehehe..


wafa - u really2 save my soul!!
iqin - u are the best motivater!!
syira - u make me smile!
alia - u are my shoulder!
qila - u are my heart!
fatin- u are my candy supplier!
daus- u are my husband 4eva!
affan- u are my sun!
rinesh- u are my hero!
azie- u are my sis!
wan amalina- u are my mom!

n
SYG - u are my soul,u are my everything!
eventhough i'm not treat u like others..
eventhough i'm not always be with u...
eventhough i'm not often talking to u..
but remember...
u place is alwayz special in my heart..
u alwayz in my heart..
n
u're the one i think about each day!

.titik.

4 comments:

  1. hurmm...thanks ika....
    lia syg ika sgt3...........x)
    u r my best motivater....
    i love u babe....soo much!!!!!
    hope kamu n die happy ever after!!!!
    korg couple yg cute!!!hehe....muaahhh...
    <3333

    ReplyDelete
  2. aku motivator??
    ye ke??
    diri aku pn aku x pndai nk uruskan..

    ReplyDelete
  3. yela qin..
    ko bg aku kte smgt wlapun ko xsdr!
    luv u babe!

    ReplyDelete
  4. thanx lia...lia wat ika sgan la...
    hehehe
    <333

    ReplyDelete

Blog Archive

Followers