welcome..

blog is the place where i write without thinking..so jgn terase..=))

well,i'm the owner of this blog..

My photo
a simple girl..has the BEST parents in the WORLD!!.even i have a small family but it full with love and care..

Tuesday, March 31, 2009

suis..

aku rse hidup aku nie cam suis..
biler org switch on the suis,hidup aku akn terang..ceria,hppy..
tp biler org switch off the suis,hidup aku akan gelap n aku akn menangis ketakutan krna kegelapan..
tp mase tu ade ke org yg akan hulurkan tgn die then bwk aku ke tmpt yg terang supya aku dpt menikmati kehidupan yg bercahaya??
ade ke org yg akan temani aku wlaupn dlm kegelapan??
aku nie hnye pndai berkate2 dlm komputer..
tp hnya brpa jew org yg thu akan isi hti aku..
ade ke??
ntahla..
biarla..komputer pn komputer la..
jnji aku ade tmpt untuk aku meluahkan ape yg aku rse..
aku xhrpkan ssiape untuk pinjamkn telinganye untuk mendengar mslah aku..
aku xhrpkan sesiape untuk pnjamkan bhu die untuk aku mngs..
cume 1 aku hrp..
agr segala kslhn aku dimaafi..


*untk org yg sentiase aku skiti n org yg sntiase dihati..
aku thu setiap detik aku tlah membebankn hidup mu..
aku pohon ampun sekiranye..
aku berundur dr hidupmu...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Followers