welcome..

blog is the place where i write without thinking..so jgn terase..=))

well,i'm the owner of this blog..

My photo
a simple girl..has the BEST parents in the WORLD!!.even i have a small family but it full with love and care..

Saturday, August 29, 2009

sahabat..

blog la peneman aku mase aku sepi..tempat aku luahkan perasaan aku..pasnie aku kehilangan seorang lg tempat aku bergantung..aku da cube sedaya upaya untuk tidak meratapi pemergiannye..tp aku xkuat..aku xboley..aku syg die sgt2..tp yg aku pelik bile aku dgn die mesti aku xrase sedih..xnangis..sbb aku rse kuat bile aku dgn die..perpisahan...mmg la lumrah hidup..aku harus akur..tp aku xpernah hadapi seperit ini..tahun nie mmg mengajar aku erti ketabahan untuk menghadapi perpisahan yg memeritkan..

aku menaip blog ini diiringi hujan yg xthu bila hentinya..diiringi irama yg menusuk di jiwa dan mengimbau memori masa silam..irama yg melahirkan rasa hati yg xprnah dizahirkan..hanya kiasan yg lahir kerana tidak mahu meruntun kn hati yg lain..rela atau pakse,aku perlu kuat..aku perlu tabah..menghadapi hari2 yg mendatang..menjalani kehidupan seperti biasa walaupun ade kekurangan..

soalan yg dulu telah aku tanam jauh ke lubuk hati kini kembali ke benak fikiran aku membuatkan aku menjadi seperti dulu..'nape kite ade perasann?kan best kalu kite nie robot..xde prasaan sedih ke ape ke..sng jew hidup nie nnti.'. tu la ungkapan aku dulu..tapi ungakapan itu ditenggelamkan oleh insan yg bernama sahabat..die kate itulah dugaan kite sebagai manusia..

inilah dugaan aku yg aku harus lalui..tapi aku masih xjumpe cara untuk menghadapi dugaan ini..aku hanya akan tabah bila aku bersama dia..tapi dia akan terbang meninggalkan..tapi aku tahu ini bukan keinginannye..inilah dinamakan takdir Yang Maha Esa..aku sebagai hambaNya harus akur..namun aku bukanlah robot yg dicipta tanpa perasaan..masa akan mengubah segalanya..tapi aku tidak mahu masa mengubah persahabatan aku..

INI JANJI AKU..
AKU , IQIN , WAFA AKAN SENTIASE MENJADI BESTFRIEND!

1 comment:

Blog Archive

Followers