welcome..

blog is the place where i write without thinking..so jgn terase..=))

well,i'm the owner of this blog..

My photo
a simple girl..has the BEST parents in the WORLD!!.even i have a small family but it full with love and care..

Monday, May 25, 2009

juz go on my life...

last blog aku,aku tulis aku da baik dgn nimi..dlm blog ni pulak aku nk tulis yg aku da clash dgn die..dlm hidup kite nie kn sume bnda leh bertukar dlm sekelip mata je kn??aku bru realise bnda tu thn nie..selama nie aku ingat stiap bnda bruk brlku akn muncul bnda yg baik..tp skrg nie aku sdr yg kita ni sbgai hmbaNYA hnya mmpu mnggu n redha ape yg terjdi..tahun nie really2 buat aku jd seorg yg tbh..thnx 2 my frenz coz alwayz there 4 me..thnx 2 my fmily coz alwayz know who i am..n thnx 2 ALLAH coz alwayz give me test..this shows that i alwayz near to u..thanx ALLAH..mybe nie blog yg terakhir 4 a while..aku nk cri dlu hidup aku..then aku story kt korg..i love who love me..dis is my new principe..

.titik.

1 comment:

  1. ika....
    sabar ye....nape xstory kat lia...so lia nmpk mata ika bengkak ari tu btul la kan???ika nangis..nape xckp kat lia..
    n 1 more thing...lia nk say sori coz lia slalu je ngan jad smp lupa ika...tp xmaksud lia jauh dari ika...sori my dear...lia syg ika...ika pasni klau ada pa pe,story je kat lia..lia promise lia xkan jauh dari ika n i want u know that i always there for u n i always have time for u,anytime u need me..or need someone to talk,ok dear..sori tau...i love u so much my dear,ika..remember that ok!!!

    ReplyDelete

Blog Archive

Followers